(Договорите са публикувани на 27.07.2017 г.)
Протокол от дейността на комисията по разглеждане, оценка и класиране на постъпилите оферти за избор на изпълнители по обществена поръчка с предмет: „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 1: Копирна хартия; Позиция 2: Канцеларски материали; Позиция 3: Консумативи за мастиленоструйни и лазерни принтери; Позиция 4: Канцеларски материали( запазена по чл.12, ал. 1, т. 1 от ЗОП)" (Протоколът е публикуван в Профил на купувача на 12.06.2017 г.)
На основание чл. 193 от Закона за обществените поръчки, с Протоколно решение № 4/08.06.2017 г. Комисия за регулиране на съобщенията прекратява възлагането на позиция 3 от обществена поръчка с предмет: „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 1: Копирна хартия; Позиция 2: Канцеларски материали; Позиция 3: Консумативи за мастиленоструйни и лазерни принтери; Позиция 4: Канцеларски материали (запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП) за нуждите на КРС.
Мотиви за прекратяването: Предложената цена от участника, класиран на първо място по позиция 3, надвишава прогнозната стойност на поръчката по посочената позиция.
(Съобщението е публикувано в Профила на купувача на 08.06.2017 г.)
Разяснение по повод постъпило писмено запитване
(Разяснението е публикуван в Профил на купувача на 21.04.2017 г.)
Разяснение по повод постъпило писмено запитване
Разяснение по повод постъпило писмено запитване
(Разясненията са публикувани в Профил на купувача на 12.04.2017 г.)
Срокът за подаване на оферти е 02.05.2017 г.
Отварянето на офертите ще се извърши на 03.05.2017 г. в 14:00 часа
(Обявата е публикувана в Профил на купувача на 07.04.2017 г.)