Изплатени средства по договор № 03-08-45/06.06.2016 г. с предмет „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 2. Канцеларски материали за нуждите на КРС” (Информацията е публикувана в Профил на купувача на 19.10.2016 г.)
Изплатени средства по договор № 03-08-44/06.06.2016 г. с предмет „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 3. Консумативи за мастиленоструйни и лазерни принтери за нуждите на КРС” (Информацията е публикувана в Профил на купувача на 19.10.2016 г.)
Изплатени средства по договор № 03-08-43/06.06.2016 г. с предмет „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 1. Копирна хартия за нуждите на КРС” (Информацията е публикувана в Профил на купувача на 19.10.2016 г.)
Изплатени средства по договор № 03-08-42/06.06.2016 г. с предмет „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 4. Канцеларски материали (запазена по чл. 16г от ЗОП) за нуждите на КРС” (Информацията е публикувана в Профил на купувача на 19.10.2016 г.)
Изплатени средства по договор № 03-08-45/06.06.2016 г. с предмет „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 2. Канцеларски материали за нуждите на КРС” (Информацията е публикувана в Профил на купувача на 10.09.2016 г.)
Изплатени средства по договор № 03-08-44/06.06.2016 г. с предмет „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 3. Консумативи за мастиленоструйни и лазерни принтери за нуждите на КРС” (Информацията е публикувана в Профил на купувача на 10.09.2016 г.)
Изплатени средства по договор № 03-08-43/06.06.2016 г. с предмет „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 1. Копирна хартия за нуждите на КРС” (Информацията е публикувана в Профил на купувача на 10.09.2016 г.)
Изплатени средства по договор № 03-08-42/06.06.2016 г. с предмет „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 4. Канцеларски материали (запазена по чл. 16г от ЗОП) за нуждите на КРС” (Информацията е публикувана в Профил на купувача на 10.09.2016 г.)
Договор с изх. № 03-08-45/06.06.2016 г. сключен между КРС и „РОНОС” ООД, с предмет: „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 2. Канцеларски материали” (Публикувано на 14.06.2016 г.)
Договор с изх. № 03-08-44/06.06.2016 г. сключен между КРС и “ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС” ЕАД, с предмет: „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 3. Консумативи за мастиленоструйни и лазерни принтери” (Публикувано на 14.06.2016 г.)
Договор с изх. № 03-08-43/06.06.2016 г. сключен между КРС и КООПЕРАЦИЯ “ПАНДА”, с предмет: “Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 1. Копирна хартия" (Публикувано на 14.06.2016 г.)
Договор с изх. № 03-08-42/06.06.2016 г. сключен между КРС и „ТРАНС КО 04” ЕООД, с предмет: „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 4. Канцеларски материали (запазена по чл.16г. от ЗОП)” (Публикувано на 14.06.2016 г.)
Разяснение по повод постъпило писмено запитване (Информацията е публикувана на 01.04.2016 г.)
Разяснение по повод постъпило писмено запитване (Информацията е публикувана на 22.03.2016 г.)
Публична покана по реда на глава „осма” от Закона за обществените поръчки с предмет: „Периодична доставка по заявка на канцеларски материали и консумативи при следните самостоятелно обособени позиции: Позиция 1: Копирна хартия; Позиция 2: Канцеларски материали; Позиция 3: Консумативи за мастиленоструйни и лазерни принтери; Позиция 4: Канцеларски материали (запазена по чл.16г. от ЗОП)
(Поканата е публикувана в профила на купувача на 17. 03. 2016 г.)
Срокът за подаване на оферти е 11.04.2016 г.
Публичното отварянето на офертите ще се извърши на 12.04.2016 г.