Комисията за регулиране на съобщенията прие Доклад - анализ за оценка на удовлетвореността на потребителите от административното обслужване на Комисията за регулиране на съобщенията за 2021 г.
На свое заседание, проведено на 24 март 2022 г., Комисията за регулиране на съобщенията прие Доклад - анализ за оценка на удовлетвореността на потребителите от административното обслужване на Комисията за регулиране на съобщенията за 2021 г.
Оценката се извършва ежегодно на основание Наредбата за административното обслужване (НАО) чрез провеждането на анкети, консултации и анализи с потребители на админстративни услуги, целеви групи, медийни публикациии и др.
През 2021 година в Комисията за регулиране на съобщенията (Комисията) не са постъпвали сигнали по повод лошо административно обслужване или непредоставяне на административна услуга. Проучването показва, че развитието на технологиите и приложенията, и намаляването на административната тежест, допринасят за улесняване на комуникацията между потребителите и администрацията на Комисията, както и ползването на електронните услуги. Анализът на резултатите от направените проучвания показва, че предприетите през годините промени спомагат за формирането на положително отношение на потребителите към предлаганите от Комисията услуги.
Процесът по предоставяне на актуална и изчерпателна информация за видовете административни услуги, както и насърчаването на потребителите да изразяват мнения, предложения и препоръки с цел подобряване нивото на обслужване, продължава и през 2022 година.
Мненията, препоръките, предложенията, вкл. и попълнените анкети, могат да се подават на място в специалните кутии, разположени в помещенията за административно обслужване на Комисията и на пропускателния пункт в административната сграда на ул. „Ген. Йосиф В. Гурко“ № 6, гр. София, по електронен път на e-mail: info@crc.bg и по пощата на посочения адрес.
Пълният Доклад-анализ може да бъде намерен на сайта на Комисията www.crc.bg: Начало> За нас> Административно обслужване> Удовлетвореност от административното обслужване.