Изисквания: · Средно образование; · Над 1 година професионален опит; · Шофьорска книжка; · Добра комуникативност; · Опит като персонален шофьор ще се счита за предимство. Основни задължения: |
- Осигуряване на безопасно, своевременно и качествено транспортно обслужване на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС);
- Извършване на необходимото техническо обслужване, профилактични и други прегледи на повереното му МПС по установения ред.
Необходими документи: автобиография на български език до 25.06.2024 г., включително на адрес: Комисия за регулиране на съобщенията, гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, отдел „Човешки ресурси” или на e-mail: hr@crc.bg.
Кандидатурите ще бъдат разгледани при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.
Всички одобрени по документи кандидати ще бъдат поканени за събеседване.