Кратко описание на длъжността:
Извършва дейностите, свързани с подготвяне на документи за издаване, изменение и допълнение на разрешения за ползване на радиочестотен спектър за електронни съобщителни мрежи от неподвижна радиослужба, които са с ниска степен на сложност при извършване на честотното планиране; Извършва дейностите, свързани с подготвяне на документи за прехвърляне и отдаване под наем на разрешения за ползване на радиочестотен спектър за електронни съобщителни мрежи от неподвижна радиослужба; Извършва дейностите, свързани с прекратяване на разрешения за ползване на радиочестотен спектър за електронни съобщителни мрежи от неподвижна радиослужба; Извършва дейности по честотно планиране с ниска степен на сложност за неподвижни радиомрежи и работа със специализиран софтуер; Проучва и проверява спазването на условията от разрешенията за ползване на радиочестотен спектър за неподвижни радиомрежи.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образователно-квалификационна степен: висше, професионален бакалавър;
Предпочитана специалност – радиокомуникации, телекомуникации и др.;
Професионален опит – не се изисква;
Много добра компютърна грамотност – програмни продукти Microsoft Office, интернет, специализирани приложни програмни продукти;
Основно ниво на владеене на английски език.
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1500 лв.*
* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
- Интервю - интервюто включва и превод за преценка владеенето на английски език.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец – в него не следва да се попълва информацията за професионален опит;
- Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копие от документи, удостоверяващо владеене на английски език и компютърни умения, ако има такива.
Документите ще се приемат в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 17.04.2024 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.