Търсене в сайта

КОМИСИЯТА ЗА РЕГУЛИРАНЕ НА СЪОБЩЕНИЯТА ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ИНСПЕКТОР“ – 1 Щ. БР. В ОТДЕЛ „ТЕРИТОРИАЛНО ЗВЕНО ПЛОВДИВ“, ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ „МОНИТОРИНГ И КОНТРОЛ НА СЪОБЩЕНИЯТА“

Кратко описание на длъжността: Извършва инспекторски проверки, в това число и проверки под прикрита самоличност, свързани с дейността на предприятия, осъществяващи електронни съобщения и спазване на изискванията на ЗЕС, ЗПУ и ЗЕСМФИ. Съставя констативни протоколи от извършените проверки и при необходимост дава задължителни предписания за отстраняване в определен срок на регистрирани несъответствия. При констатирани нарушения съставя и връчва актове за установяване на административни нарушения по реда на ЗАНН. Връчва актове за публично държавно вземане и наказателни постановления и участва в съдебни заседания при призоваване по обжалвани наказателни постановления. Извършва проверки по постъпили в КРС сигнали относно ползвани електронни съобщителни услуги, сигнали за радиосмущения и др. Извършва проверки, стационарен и мобилен мониторинг на РЧС за оценка на електромагнитната обстановка и действителната заетост на определени честотни диапазони на територията на обслужваните от отдел „ТЗ Пловдив” области: Пловдив, Смолян, Хасково и Кърджали. Изготвя измерителни протоколи за резултатите от извършен мониторинг на РЧС. Извършва измервания за контрол на трансграничните прониквания на радиосигнали. Осъществява контрол на основните параметри на УКВ-ЧМ радиопредавателни станции. Поддържа и актуализира база данни, необходима за инспекторския контрол и мониторинга на РЧС на територията на отдел „ТЗ Пловдив” и др.

Работата за длъжността „инспектор“ е свързана с управление и/или ползване на служебни автомобили с видеонаблюдение и система за проследяване.

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

  • Образователно-квалификационна степен: висше, професионален бакалавър;
  • Предпочитана специалност – технически науки: „Комуникационна техника”, „Електронна техника и микроелектроника” и др.;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Компютърни умения – добро ниво на ползване на MS Office пакет, Internet и др.;
  • Познания по отношение на нормативните актове в областта на електронните съобщения;
  • Специализирани познания за работа с измервателна апаратура и специализиран софтуер;
  • Водач на МПС.

Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1500 лв.*

* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Конкурсът ще бъде организиран чрез:

  • решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
  • интервю.

Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:

  • Заявление по образец – в него не следва да се попълва информация за професионален опит;
  • Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
  • Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Автобиография – по преценка на кандидата.

Документите ще се приемат в 11-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 20.12.2024 г., включително) в офиса на Териториално звено Пловдив, Главна дирекция „Мониторинг и контрол на съобщенията“ в Комисията за регулиране на съобщенията – гр. Пловдив, ж.к. „Тракия“, бл. № 146, вх. Г, партер или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.

Информация във връзка с обработването на личните данни.