Търсене в сайта

КОМИСИЯТА ЗА РЕГУЛИРАНЕ НА СЪОБЩЕНИЯТА Обявява конкурс за длъжността „Главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Регулиране на пощенските услуги“, дирекция „Регулиране“

Описание на длъжността: Разработва въпросници за събиране на информация от операторите на пощенски услуги и изготвя анализ на пазара на пощенски услуги и годишен доклад на КРС в областта на пощенските услуги; Участва в дейностите по предоставяне на административни услуги, съгласно относимата нормативна уредба и актуализиране на регистрите на лицензираните и регистрирани  пощенски оператори; Организира определянето и отчитането на съответстващи на действащите български и европейски стандарти нормативи за качеството на универсалната пощенска услуга и ефикасността на обслужване; Разработва и актуализира система за образуване на пощенските кодове на мрежата на пощенския оператор със задължение за извършване на универсалната пощенска услуга;  Изготвя анализ на представените документи към заявлението за компенсиране на нетните разходи, представляващи несправедлива финансова тежест от извършване на универсалната пощенска услуга. Участва в изготвянето на предложение до КРС за установяване на размера на нетните разходи от извършване на  универсалната пощенска услуга и наличието на несправедлива финансова тежест; Участва в дейности, свързани със защита интересите на потребителите на пощенски услуги; Изпълнява възложените задачи, свързани с издаване, изменяне, допълване, спиране, прекратяване и отнемане на индивидуални лицензии в предвидените от ЗПУ случаи; Изготвя анализ и обобщава постъпили предложения за изменение в броя на точките за достъп до пощенската мрежа на пощенския оператор със задължение за извършване на универсалната пощенска услуга; Изготвя анализ и обобщава постъпили промени в списъка на населените места и селищни образувания, намиращи се в труднодостъпни райони; Участва в разработването на проекти за нормативни актове от компетентността на отдела; Участва в работата по разработване, възлагане и изпълнение на обществени поръчки от компетентността на отдела.

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образователно-квалификационна степен: висше, бакалавър;

Образование: предпочитана специалност – икономика на съобщенията, публична администрация, счетоводство и контрол, финанси, прогнозиране и планиране, маркетинг, приложна математика, мениджмънт и информатика в телекомуникациите и пощите;

Професионален опит – 3 години или ранг, придобит като държавен служител III младши;

Основни административни умения;

Компютърна грамотност – MS Word, MS Excel, Powerpoint;

Минимум работно ниво на ползване на английски и/или немски, и/или френски език.

Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1800 лв.*

* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Конкурсът ще бъде организиран чрез:

  • решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
  • интервю.

Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:

  • Заявление по образец;
  • Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
  • Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копие от документи, удостоверяващи професионален опит;
  • Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг за държавен служител, ако има такъв;
  • Копие от документи, удостоверяващо владеене на английски, немски или френски език и компютърни умения, ако има такива.

Документите ще се приемат в 11-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 11.11.2024 г. включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.

 

Информация във връзка с обработването на личните данни.