Кратко описание на длъжността: Систематизира информацията за документите относно издаване, изменение, допълнение и прекратяване на разрешения за ползване на радиочестотен спектър за електронни съобщителни мрежи от спътниковата радиослужба; Подпомага дейности по честотното планиране на мрежите от спътниковата радиослужба; Подпомага подготовката на документите свързани с националното и международното координиране на радиочестоти за нуждите на мрежите от спътниковата радиослужба; Подпомага дейностите по работа със специализираните програмни продукти за честотно планиране и/или координиране на мрежите от спътниковата радиослужба; Подпомага проучването на международните документи свързани с ангажиментите на България за мрежи от спътниковата радиослужба, както и европейските практики свързани с управлението на спектъра за тези мрежи; Извършва дейностите по актуализиране на базата данни за мрежите от спътниковата радиослужба.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше, професионален бакалавър;
- Предпочитана специалност – радиокомуникации, телекомуникации и др.;
- Професионален опит – не се изисква;
- Много добра компютърна грамотност: Windows, MS Office, Интернет;
- Основно ниво на владеене на английски език (А2).
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1500 лв.*
* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
- интервю - интервюто включва и превод за преценка владеенето на английски език.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец– в него не следва да се попълва информацията за професионален опит;
- Декларация по образец– по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копие от сертификат и/или удостоверение за езикова подготовка, при наличие на такива.
Документите ще се приемат в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 29.10.2024 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.