Кратко описание на длъжността: Организира съхранение на активите на ГД „Мониторинг и контрол на съобщенията” – София, бул. „Шипченски проход“ № 69. Организира финансовата отчетност на командированите служители на ГД „Мониторинг и контрол на съобщенията”. Контролира изразходваните финансови средства, съгласно одобрения месечен лимит на ГД „Мониторинг и контрол на съобщенията”. Изготвя месечните обобщени заявки на ГД „Мониторинг и контрол на съобщенията” за необходимите малотрайни и малоценни материали. Осъществява дейности по документиране, обработка и съхранение на резултатите от извършени проверки. Инициира и извършва организационни дейности по поддръжка и ремонт на помещенията на Главна дирекция „Мониторинг и контрол на съобщенията” при възникнала авария. Участва в годишните инвентаризационни комисии за имуществото на ГД „Мониторинг и контрол на съобщенията”.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше, професионален бакалавър;
- Предпочитана специалност – икономически науки, др.;
- Професионален опит – не се изисква;
- Компютърни умения – ползване на MS Office пакет, Internet и др.;
- Добри административни умения.
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1500 лв.*
* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
- интервю.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец– в него не следва да се попълва информация за професионален опит;
- Декларация по образец– по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
- Автобиография – по преценка на кандидата.
Документите ще се приемат в 11-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 10.10.2024 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.