Описание на длъжността:
Извършва дейности по обобщаване на проблемите на потребителите, въз основа на постъпващите техни сигнали, предложения, запитвания и други искания, както и да изготвя статистически и др. аналитични справки въз основа на постъпващите в дирекцията потребителски преписки. Подготвя отговори, препращания до компетентни органи, както и дава становища по постъпили в КРС сигнали, жалби, предложения и запитвания. Участва в работата на работни групи, експертни съвети и междуведомствени комисии във връзка с дейността на КРС. Осъществява дейности, свързани с документооборотната дейност на дирекцията, съгласно работния си план. Дава предложения за разпределението по компетентност на съответната дирекция в КРС на постъпващите в Комисията сигнали, жалби, предложения и други искания на потребители на регулираните от КРС услуги (електронни съобщителни, пощенски и др.). Извършва седмична проверка на зададените към дирекция „Правна“ резолюции, като изготвя справка за тях и за движението по тях.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше, бакалавър;
- Професионална област: публична администрация, икономика и др.;
- Професионален опит – 3 години или ранг, придобит като държавен служител III младши;
- Компютърни умения – работа с MS Office пакет.
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1800 лв.*
* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
- интервю.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец;
- Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копие от документи, удостоверяващи професионален опит;
- Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг за държавен служител, ако има такъв.
Документите ще се приемат в 11-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 13.09.2024 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.