Често задавани въпроси относно системата за онлайн въпросници на КРС
- Защо след регистрация като ВЪНШЕН ПОТРЕБИТЕЛ в началния екран за вход в системата не мога да осъществя достъп в нея?
- Вече имам създаден профил на УПЪЛНОМОЩЕНОТО ЛИЦЕ, необходима ли е регистрация на ВЪНШНИЯ ПОТРЕБИТЕЛ в системата?
- Как да възстановя забравена парола/потребителско име?
- Защо след въвеждане на коректни потребителско име и парола системата „забива“ и не е достъпна?
- Защо след вход в системата не мога да създам въпросник (табът не е активен)?
- Защо след влизане в системата текстовете на екрана се застъпват и са нечетими?
- Защо при маркиране на услуга при попълването на „Въпрос 1: Електронни съобщителни услуги, предоставяни от предприятието. (на едро и/или на дребно (на крайни ползватели)) и размер на получените от тях приходи“, Обща част не мога да попълня приходи?
- Защо след успешна валидация на попълнен въпросник системата не позволява да се генерира PDF файл или генериран PDF файл не може да бъде прикачен и изпратен през системата?
- Защо системата издава съобщение за възникнала грешка, от което не става ясно какво трябва да се направи, за да бъде продължена работата по попълване на съответния въпросник?
- Защо при попълване на информация за населено място системата не показва списък за избор на населено място?
- Защо при попълване на ЕКАТТЕ номер в даден темплейт, свален от системата той не се записва правилно, когато започва с нула (0)?
- Защо системата не позволява да се прикачи попълнен темплейт?
- Защо направена корекция не се отразява при натискане на бутон „запис“?
- Какво означава бутона „?“ след някои въпроси?
- Защо при работа с електронната система на екрана не се виждат всички бутони/табове, с помощта на които е необходимо да се въвеждат данни, да се валидира информация, да се генерира и изпраща PDF файл?
- Кога въпросникът ми е успешно подаден?
- Защо не получавам „Уведомление за подаден въпросник“?