Начало
За нас
История на КРС
Мисия
Структура и функции
Устройствен правилник и бюджет
Административно обслужване
Годишни доклади на КРС
Международна дейност
Стажантска програма
Отчети
Открито управление
Работно време
Достъп до информация
Публичен регистър на подадените декларации по чл. 49 от Закона за противодействие на корупцията
Проекти
За потребителите
Насоки за предпазване на децата от опасностите, които крие интернет
Общи условия на мобилните оператори
Механизъм за измерване и наблюдение на параметрите за качество на услугата за достъп до интернет
Инструмент за сравнение на тарифи на електронни съобщителни услуги
Механизъм за ограничаване на случаите на несъзнателен роуминг, регистрирани на територията на Република България, чрез разработване на мобилно приложение
5G
Често задавани въпроси
Информация за цени на колетни пратки в Европа “PARCEL PRICE Transparency Tool"
Международни повиквания и кратки текстови съобщения в рамките на Европейския съюз
Пощи
Номера
Лични данни
Жалби
Гореща телефонна линия на КРС за връзка с потребителите
Информация за международния роуминг
Полезни съвети за потребителите
Населени места, покрити с ефирна цифрова телевизия
Позиции на КРС
Анкети
Харта на клиента на Комисията за регулиране на съобщенията
Вътрешни правила за организацията на административното обслужване в Kомисията за регулиране на съобщенията
Електронни услуги
Документен портал на КРС
Портал на електронните административни услуги на КРС
Електронна система за онлайн въпросници на КРС
Електронна система за регистрация за ползване на радиочестотен спектър
Електронна система за регистрация на приемно-предавателните станции на наземни мрежи и точките за безжичен достъп с малък обхват
Области на регулиране
Електронни удостоверителни услуги
Електронни съобщителни мрежи и физическа инфраструктура
Радиочестотен спектър
Номерационни ресурси
Взаимно свързване и достъп
Стандартизация
Радиосъоръжения
Регулиране - електронни съобщения
Регулиране на пощенските услуги
Защита на крайните потребители
Сигурност и цялост на електронните съобщителни мрежи и услуги
Правна рамка
Закони
Подзаконови Актове
Регулаторни Политики, Принципи, Правила
Документи на ЕК и на ОЕРЕС
Типови разрешения
Европейско законодателство
Новини
Контакти
Търсене
Търсене в сайта
Начало
Анкети
Анкета за удовлетвореността на крайните потребители от качеството на услугата „достъп до интернет”
1. Пол
2. Възраст
3. Вие сте
Физическо лице
Юридическо лице
4. Какъв достъп до интернет ползвате?
Мобилен
Фиксиран
5. Кой е Вашият доставчик на интернет? Моля попълнете в полето по-долу имената на доставчиците и вида достъп:
6. Кое е водещо при избора Ви на доставчик на услугата достъп до фиксиран интернет?
Качество
Цена
Скорост
7. Каква е скоростта на download/upload в сключения от Вас договор с доставчика на услугата достъп до фиксиран интернет?
8. Използвате ли понякога уеб базирани приложения за измерване на получаваната от Вас скорост?
Фиксиран достъп
да
не
Мобилен достъп
да
не
9. При отговор „ Да” на въпрос № 8, моля изберете един от отговорите по-долу, който се доближава до най-често получавания резултат от измерванията, които правите
Фиксиран достъп
Съответства напълно на договорената с доставчика на услугата
50% по-ниска от договорeната
25% по-ниска от договорeната
По-висока от договорeната
Мобилен достъп
Съответства напълно на договорената с доставчика на услугата
50% по-ниска от договорeната
25% по-ниска от договорeната
По-висока от договорeната
10. Моля изберете, степента на удовлетвореност при ползване на услугите за фиксиран достъп: Ползване за:
Браузване – медия (Browse - media)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Браузване – текст (Browse - text)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Сваляне на файлове (download files)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Транзакции (Transactions)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
VoIP (Skype, Viber и др.)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Интерактивна медия (streaming media)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Онлайн игри (Gaming)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
11. Моля изберете, степента на удовлетвореност при ползване на услугите при мобилен достъп: Ползване за:
Браузване – медия (Browse - media)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Браузване – текст (Browse - text)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Сваляне на файлове (download files)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Транзакции (Transactions)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
VoIP (Skype, Viber и др.)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Интерактивна медия (streaming media)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
Онлайн игри (Gaming)
Отлично
Добро
Задоволително
Слабо
Лошо
12. Доставчикът Ви на услугата достъп до интернет има ли въведени ограничения за достъп до интернет страници, съдържание или приложения ?
Фиксиран достъп
Да
Не
Не знам
Мобилен достъп
Да
Не
Не знам
13. Доволни ли сте от качеството на обслужване на доставчика в случаи на повреда или невъзможност за ползване на услугата достъп до фиксиран интернет?
Да
Не
14. Имате ли проблем (значително занижаване на скоростта, чести пропадания на връзката и др.) с достъпа до фиксиран интернет в дни на официални празници или в пиковите часове на деня?
Да
Не
15. Подавали ли сте жалба до доставчика си на достъп до интернет, до Комисия за регулиране на съобщенията, до Комисия за защита на потребителите или до друга институция, относно проблем с качеството или обслужването на услугата достъп до интернет?
Фиксиран достъп
Да
Не
Мобилен достъп
Да
Не
16. Ако сте отговорили с „Да” на въпрос № 15, моля изберете от посочените по-долу варианти за причина на жалбата Ви:
скоростта на download/upload е винаги много по-ниска от договорената за достъп до фиксиран интернет.
нестабилна връзка, чести прекъсвания, загуба на пакети и др. за достъп до фиксиран интернет.
некачествено обслужване от страна на доставчика Ви на достъп до интернет при проблем с достъпа до интернет, забавяне при отстраняване на повреда или некоректна сметка.
Липса на покритие при мобилен достъп до интернет.
Отговорa на въпрос № 15 е "Не"
17. Сменяли ли сте доставчика си на услугата достъп до интернет и защо?
Не, доволен съм от качеството на услугата и обслужването от страна на доставчика.
Не съм доволен от услугата, но не мога да премина на друг доставчик, поради липса на алтернативен в населеното място.
Да, сменял съм доставчика си поради лошо качество на параметрите на услугата.
Да, сменял съм доставчика си поради лошо качество на обслужване на услугата от страна на доставчика.
Да, сменял съм доставчика си поради по-изгодни ценови условия на друг доставчик, за същото качество/скорост.
Да, сменял съм доставчика си поради преустановяване на дейността му.
18. Ако имате допълнителни коментари, забележки или препоръки, моля използвайте прозореца по-долу:
Изпрати