Описание на длъжността: Планиране и отчитане на контролната дейност в областта на контрол и мониторинг на радиочестотния спектър (РЧС); Организиране и координиране на дейностите по мониторинг на РЧС, чрез станциите за радиомониторинг от Националната система за мониторинг на РЧС за граждански нужди; Организиране и ръководене на проверки, свързани със спазването на Закона за електронните съобщения и съответните подзаконови актове, на условията на издадените разрешения, приложимите общи изисквания, наложените с решение специфични задължения и решения на КРС; Координиране на дейността по мониторинг на РЧС на територията на страната. Оказване на методическа помощ на административните звена за мониторинг и контрол на радиочестотния спектър. Участие в работни групи и комисии, във връзка с провеждани процедури по Закона за обществените поръчки и в работни групи на ведомствено, национално и международно ниво, свързани с областите на дейност на дирекцията.
Работата за длъжността „началник отдел“ е свързана с управление и/или ползване на служебните автомобили с видеонаблюдение и система за проследяване.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше, магистър;
- Образование: предпочитана специалност – технически науки: комуникационна техника и технологии, радикомуникации, телекомуникации, електронна техника и технологии;
- Професионален опит – 5 години или ранг, придобит като държавен служител II младши;
- Владеене на чужд език – английски, средно ниво;
- Компютърна грамотност – MS Office, работа в Internet, работа с измервателен софтуер;
- Да притежава много добри административни умения;
- Да притежава много добри познания по отношение на нормативните актове в областта на електронните съобщения;
- Да притежава много добри специализирани познания за работа с измервателна апаратура и специализиран софтуер.
Длъжността е включена в списъка по чл. 37 от Закона за защита на класифицираната информация за работа с класифицирана информация.
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 2500 лв.*/1278,23 €
* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
- интервю.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец;
- Декларация по образец– по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен.
*Ако дипломата на кандидата за придобитото образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти или в Регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата/издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
- Копие от документи, удостоверяващи професионален опит;
- Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг за държавен служител, ако има такъв;
- Копие от документи, удостоверяващи компютърните умения и езиковата грамотност, ако има такива.
Документите ще се приемат в 11-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 15.12.2025 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.
