Търсене в сайта

КОМИСИЯТА ЗА РЕГУЛИРАНЕ НА СЪОБЩЕНИЯТА ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ“ – 1 Щ. БР. В ОТДЕЛ „НОМЕРАЦИОНЕН РЕСУРС И ЕЛЕКТРОНЕН ПОДПИС“, ДИРЕКЦИЯ „УПРАВЛЕНИЕ НА ОГРАНИЧЕН РЕСУРС“

Описание на длъжността: Извършване на експертна проверка на пълнотата на представяната документация на заявленията за ползване на номерационни ресурси; Изготвяне на разрешения за ползване на номерационни ресурси; Извършване на преглед и анализ на структурата и функциите на мрежи във връзка със заявления от предприятия за предоставяне на номера и адреси - първично, допълнително и резервиране; Изготвяне и актуализация на списък с географските кодове и базите данни, свързани с номерационни ресурси; Изготвяне на писмени експертни предложения и становища по конкретни въпроси, адресирани до дирекцията; Изготвяне на доклади за заседания на КРС свързани с работата на отдела и дирекцията; Предприемане на необходимите действия за предоставяне на адреси от международни организации на Р. България. Изготвяне на отговори на писма от предприятия, предоставящи електронни съобщителни услуги и други административни структури по въпроси, свързани с номерационни ресурси. Участва в работни групи, по компетентност, за разработване на проекти и нормативни актове, свързани с управление на номерационни ресурси, регулиране на електронните мрежи и услуги и др., както и при изготвянето на годишен доклад на комисията. Проучва опита на страните от ЕС в управлението на номерационните ресурси, както и опит, свързан с преносимостта на номерата за различните видове електронни съобщителни мрежи; Следи и анализира въпросите, свързани с регулирането при навлизане на нови технологии, мрежи и услуги, както и документите на ECC и спомага за прилагането им на практика във връзка с хармонизация с европейската политика. Следи публикациите на ЕK и структурите към нея във връзка с управление на номерационни ресурси, спешни повиквания, преносимост на номерата и електронните съобщителни мрежи и услуги. Разработва и актуализира „Наредба за правилата за ползване, разпределение и процедурите по първично и вторично предоставяне за ползване, резервиране и отнемане на номерационни ресурси“, Националния номерационен план, регулаторната политика за ползване на номерационни ресурси, както и базите данни, свързани с номерационни ресурси. Подпомага участието в дейността на структурите на специализираните международни, регионални и европейски организации.

 

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образователно-квалификационна степен: висше, бакалавър;

Образование: предпочитана специалност – радио, далекосъобщителна, електронна техника или информационни технологии, комуникационни технологии и др.;

Професионален опит – 3 години или ранг придобит, като държавен служител III младши;

Oсновно ниво на владеене на английски език (А2);

Компютърна грамотност и умения - MS Word, MS Excel, работа в мрежа, Internet.

Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1800 лв./920,33 €*

* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Конкурсът ще бъде организиран чрез:

  • решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
  • интервю.

Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:

  • Заявление по образец;
  • Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
  • Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;

*Ако дипломата на кандидата за придобитото образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти или в Регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата/издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

  • Копие от документи, удостоверяващи професионален опит;
  • Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг за държавен служител, ако има такъв.

Документите ще се приемат в 11-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 10.11.2025 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.

Информация във връзка с обработването на личните данни.

Zoom in
Zoom out