Търсене в сайта

КОМИСИЯТА ЗА РЕГУЛИРАНЕ НА СЪОБЩЕНИЯТА ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ“ – 1 Щ. БР. В ОТДЕЛ „ПРАВНО РЕГУЛИРАНЕ И ИНДИВИДУАЛНИ АДМИНИСТРАТИВНИ АКТОВЕ“, ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНА“

Кратко описание на длъжността: Осъществява процесуално представителство пред съдилищата и другите юрисдикции във връзка с дейността на КРС и нейната администрация; Дава мнение във връзка с приемането, изменението, допълнението и прилагането на законовите и подзаконовите нормативни актове, както и индивидуалните административни актове в областта на електронните съобщения; Дава становища и изразява мнение по проекти за вътрешни актове, заповеди и други актове на КРС, с оглед на упражняваните от него функции по правното осигуряване на административната дейност на КРС; Подготвя становища и изразява мнение по проекти за разрешения за ползване на ограничен ресурс, както и оказва съдействие при контролиране на тяхното изпълнение или дава правни становища за предприемане на мерките при неизпълнение на условията в тях; При необходимост дава консултации по извършени документални и технически проверки, свързани с прилагането на Закона за електронните съобщения, Закона за пощенските услуги, Закона за електронните съобщителни мрежи и физическа инфраструктура,  Закона за достъп до обществена информация, Закона за мерките срещу изпирането на пари, Закона за мерките срещу финансирането на тероризма, Административнопроцесуалния кодекс Регламент (ЕС) 2015/2120, Регламент (ЕС) 2022/612 и Регламент (ЕС) 2018/644 на Европейския парламент и съвета, Регламент (ЕС) 2022/2065/Акт за цифровите услуги, Акта за гигабитовата инфраструктура, както и с останалото приложимо законодателство;  Отговаря за предоставянето на обществена информация по смисъла на Закона за достъп до обществена информация, във връзка с постъпили заявления за достъп до обществена информация, по които КРС се произнася с решение.

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

  • Образователно-квалификационна степен: висше, магистър, правоспособен юрист;
  • Професионална област – „Право“;
  • Професионален опит – 2 години или ранг, придобит като държавен служител IV младши;
  • Основни административни умения;
  • Компютърни умения – работа с Word.

Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1700 лв.*

* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Конкурсът ще бъде организиран чрез:

  • решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
  • интервю.

Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:

  • Заявление по образец; 
  • Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
  • Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен и правоспособност;
  • Копие от документи, удостоверяващи професионален опит;
  • Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг за държавен служител, ако има такъв.

Документите ще се приемат в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 09.09.2025 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.

Информация във връзка с обработването на личните данни.

Zoom in
Zoom out