Кратко описание на длъжността: Следи за спазването и прилагането на законодателството в областта на изпирането на пари/финансирането на тероризма (ИП/ФТ) от пощенските оператори, предоставящи пощенски парични преводи. Подпомага изготвянето на справки, доклади и становища. Участва в надзорната дейност на отдела – подпомага дейностите при изготвянето на индивидуална оценка на риска на задължените лица по чл. 4, т. 7 от Закона за мерките срещу изпирането на пари, участва в проверки на място и извършва дистанционни проверки. Оказва съдействие при обмена на информация и сътрудничеството с други надзорни и регулаторни органи, включително и с водещи международни организации в областта на ИП/ФТ. Участва в процесите по издаване, изменение, допълване, спиране, прекратяване и отнемане на индивидуални лицензии съгласно Закона за пощенските услуги. Отговаря за актуалността на информацията във вътрешните и публичните регистри на КРС. Подпомага работата по разработване, актуализиране и поддържане на система за образуване на пощенските кодове. При необходимост, подпомага началник отдела и директора на дирекцията в съхранението, разпределението и подготовката на входяща и на изходяща кореспонденция.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше, професионален бакалавър;
- Предпочитана специалност – икономика на съобщенията, публична администрация, счетоводство и контрол, финанси, прогнозиране и планиране, мениджмънт и информатика в телекомуникациите и пощите и други;
- Професионален опит – не се изисква;
- Основни административни умения;
- Компютърна грамотност – MS Word, MS Excel, PowerPoint;
- Работно ниво на ползване на английски или немски, или френски език
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1500 лв.*
* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
- интервю.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец – в него не следва да се попълва информацията за професионален опит;
- Декларация по образец– по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копие от документи, удостоверяващо владеене на чужд език и компютърни умения, ако има такива.
Документите ще се приемат в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 14.08.2025 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.
