Oписание на длъжността:
Осъществява процесуално представителство пред съдилищата, КЗК и другите юрисдикции във връзка с дейността на КРС и нейната администрация; Изготвя юридически становища, анализи и проекти на решения при издаването на административни актове от КРС; Дава юридически становища по приемането, изменението, допълнението и прилагането на законовите и подзаконовите нормативни актове, както и индивидуалните административни актове в областта на електронните съобщения; Дава юридически становища и изразява мнение по проекти за вътрешни актове, заповеди и други актове на КРС, с оглед на упражняваните от него функции по правното осигуряване на административната дейност на КРС, в това число и подготовка на документи; Дава юридически становища и изразява мнение по проекти за разрешения за ползване на ограничен ресурс, както и оказва съдействие при контролиране на тяхното изпълнение или дава правни становища за предприемане на мерките при неизпълнение на условията в тях; Оказва правно съдействие, консултира и подпомага дейността на КРС по прилагането на Закона за обществените поръчки; Изготвя документации по процедури за възлагане на обществени поръчки, включително по проектите на договори за възлагане на обществени поръчки и участва в комисии по ЗОП и ППЗОП; Отговаря пряко за предоставянето на обществена информация по смисъла на Закона за достъп до обществена информация като служител по ЗДОИ, във връзка с постъпили заявления за достъп до обществена информация, по които КРС се произнася с решение.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше, магистър, правоспособен юрист;
- Професионална област – „Право“;
- Професионален опит – 4 години;
- Административни умения
- Компютърни умения – работа с MS Office пакет
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 2000 лв.*
* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
- интервю.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец;
- Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен и правоспособност;
- Копие от документи, удостоверяващи професионален опит;
- Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг за държавен служител, ако има такъв.
Документите ще се приемат в 11-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 20.06.2025 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.