Описание на длъжността: Организира и ръководи проверки, свързани със спазването на ЗЕС, ЗПУ, ЗЕСМФИ и съответните подзаконови актове, на условията на издадените разрешения, приложимите общи изисквания, наложените с решение специфични задължения и решения на КРС; Организира и координира извършването на стационарен и мобилен мониторинг на РЧС на територията на отдел ,,Териториално звено Пловдив”; Организира и ръководи проверки във връзка с качеството на услугите, предоставяни от предприятията по ЗЕС и ЗПУ; Организира и ръководи проверки във връзка с определените в Регламент (ЕС) № 2015/2120 задължения на предприятията за предоставяне на „отворен интернет“; Участва в съвместни проверки с представители на МВР, ДАНС, МО и други институции и ведомства; Осъществява дейности, свързани със систематизиране, архивиране и анализиране на резултатите от извършените инспекторски проверки на отдела; Изготвя и съгласува становища, отговори на сигнали, справки и доклади свързани с контролната дейност на отдела; Съставя и връчва актове по реда на ЗАНН при констатирани нарушения на ЗЕС, ЗПУ и ЗЕСМФИ, изземва и задържа веществени доказателства. Участва в съдебни заседания по обжалвани наказателни постановления; Осъществява съдействие при поддръжка на станциите за мониторинг, техническо и технологично обслужване на измервателна техника.
Работата за длъжността „началник отдел“ е свързана с управление и/или ползване на служебни автомобили с видеонаблюдение и система за проследяване.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше, бакалавър;
- Образование: предпочитана специалност – технически науки: комуникационна техника и технологии, радикомуникации, телекомуникации, електронна техника и технологии и др.
- Професионален опит – 3 години в областта на електронните съобщения или ранг, придобит като държавен служител III младши;
- Компютърна грамотност – MS Office, работа в Internet, работа с измервателен софтуер.
- Административни умения;
- Познания по отношение на нормативните документи в областта на електронните съобщения;
- Специализирани познания за работа с измервателна апаратура и специализиран софтуер;
- Свидетелство за управление на МПС – активен шофьор;
- Владеене на чужд език – английски, основно ниво.
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 2000 лв.*
* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
- интервю.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец;
- Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен.
- Копие от документи, удостоверяващи професионален опит;
- Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг за държавен служител, ако има такъв;
- Копие от документи, удостоверяващи компютърните умения и езиковата грамотност, ако има такива.
Документите ще се приемат в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 19.05.2025 г., включително) в офиса на Териториално звено Пловдив, Главна дирекция „Мониторинг и контрол на съобщенията“ в Комисията за регулиране на съобщенията – гр. Пловдив, ж.к. „Тракия“, бл. № 146, вх. Г, партер или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.