Кратко описание на длъжността: Участва в разработването на въпросници за събиране на информация от операторите на пощенски услуги и изготвя анализ на пазара на пощенски услуги; Обработва постъпилата информация, внесена от пощенските оператори чрез Електронната система за онлайн въпросници на КРС; Участва в изготвянето на становища относно постъпили предложения за изменение на броя на точките за достъп до пощенската мрежа на пощенския оператор; Участва в изготвянето на анализ и обобщава постъпили промени в списъка на населените места и селищни образувания, намиращи се в труднодостъпни райони; Участва в работата по определяне и отчитане на съответстващи на действащите български и европейски стандарти нормативи за качеството на универсалната пощенска услуга; Изготвя отговори на жалби, сигнали, предложения и запитвания по ЗПУ и до пощенски оператори по предявени рекламации във връзка с предоставянето на пощенски услуги.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше, бакалавър;
- Предпочитана специалност – икономика; прогнозиране и планиране; приложна математика; информационни технологии; икономика на съобщенията; счетоводство и контрол, финанси, други.
- Професионален опит – 2 години или ранг, придобит като държавен служител IV младши;
- Основни административни умения;
- Компютърна грамотност – MS Word, MS Excel, PowerPoint;
- Минимум работно ниво на ползване на английски и/или немски, и/или френски език.
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1700 лв.*
* Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;
- интервю.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец;
- Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копие от документи, удостоверяващи професионален опит;
- Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг за държавен служител, ако има такъв.
Документите ще се приемат в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявата (до 03.04.2025 г., включително) в деловодството на Комисията за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС“.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни.