Кратко описание на длъжността: Планира, организира, ръководи, контролира и координира цялостната дейност на Инспектората в Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). Изготвя и предоставя за утвърждаване на председателя на КРС Стратегически план на Инспектората за период от четири години и Годишен план за контролната дейност на Инспектората. Прави предложения до председателя на КРС за извършване на проверки в т.ч. кои от инспекторите по чл. 46 от ЗА, бъдат включени в тях. Докладва на председателя на КРС за установените проблеми и предлага мерки за предприемане на коригиращи действия. Изисква информация и отчети за дейността на административните звена в КРС. Предоставя на председателя на КРС аналитични отчети за резултатите от осъществявания контрол на дейността на административните звена в КРС и предлага конкретни мерки за разрешаване на проблемите, констатирани в хода на контролната дейност върху тях.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше, магистър;
- Подходяща специалност: икономическа, техническа, право;
- Професионален опит – над 7 години опит, от които не по-малко от 5 години професионален опит в областта на контрола в държавната администрация или ранг, придобит като държавен служител V старши;
- Много добри административни познания и умения;
- Компютърна грамотност – MS Word, MS Excel, Powerpoint;
- Минимум работно ниво на ползване на английски език.
Размер на заплатата, определена за длъжността – от 1500 лв.
Конкурсът ще бъде организиран чрез:
- защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Ролята на „Инспекторат“ в контекста на задълженията по закон и спецификата на Комисията за регулиране на съобщенията като специализиран независим държавен орган“ – формат А4 до 10 стандартни машинописни страници;
- интервю.
Необходими документи за участие в конкурса по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители:
- Заявление по образец;
- Декларация по образец – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копие от документи, удостоверяващи професионален опит;
- Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг за държавен служител, ако има такъв.
Документите ще се приемат в 11-дневен срок от датата на публикуване на обявата в деловодството на Комисия за регулиране на съобщенията на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 6 или по електронен път на e-mail: info@crc.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от лицето или чрез пълномощник. Списъците на допуснатите и недопуснатите до участие в конкурса кандидати или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на комисията в раздел „За нас“, секция „Работа в КРС”. Конкурсът ще бъде проведен по реда на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и при спазване на законовите изисквания за обработване на лични данни. Краен срок за подаване на документи: 12.03.2020 год. |