Анкета за удовлетвореността на крайните потребители от качеството на услугата „достъп до интернет”

Уважаеми потребители на услугата „достъп до интернет”,

В стремежа си за още по-добро изпълнение на своите цели,  една от които е осигуряване на прозрачност и защита на крайните потребители, Комисията за регулиране на съобщенията Ви кани да участвате в анонимна анкета, свързана с Вашата удовлетвореност от качеството на услугата достъп до интернет, предоставяна от Вашия доставчик. Oтговорите Ви ще са полезни на КРС при анализиране качеството на предоставяните услуги. 

При всяка смяна на обстоятелствата имате възможност да попълните анкетата отново, но не по-рано от 30 дни от датата на последното попълване.

Пол

Възраст

  • Физическо лице
  • Юридическо лице

Населено място

1. Какъв достъп до интернет ползвате?

  • Мобилен
  • Фиксиран

2. Кой е Вашият доставчик на интернет? Моля попълнете в полето по-долу имената на доставчиците и вида достъп:

3. Кое е водещо при избора Ви на доставчик на услугата достъп до фиксиран интернет?

  • Качество
  • Цена
  • Скорост

4. Кое е водещо при избора Ви на доставчик на услугата достъп до мобилен интернет?

  • Цена
  • Обем (MB)
  • Покритие

5. Каква е скоростта на download/upload в сключения от Вас договор с доставчика на услугата достъп до фиксиран интернет?

6. Използвате ли понякога уеб базирани приложения за измерване на получаваната от Вас скорост?

Фиксиран достъп

Мобилен достъп

   

  • Да
  • Не
  • Да
  • Не

7. При отговор „ Да” на въпрос № 6, моля изберете един от отговорите по-долу, който се доближава до най-често получавания резултат от измерванията, които правите:

Фиксиран достъп

Мобилен достъп

   

8. Моля изберете, в таблицата по-долу, степента на удовлетвореност при ползване на услугите:

Ползване за:

Фиксиран достъп

Мобилен достъп

Браузване – медия (Browse - media)

Браузване – текст (Browse - text)

Сваляне на файлове (download files)

Транзакции (Transactions)

VoIP (Skype, Viber и др.)

Интерактивна медия (streaming media)

Онлайн игри (Gaming)

9. Доставчикът Ви на услугата достъп до интернет има ли въведени ограничения за достъп до интернет страници, съдържание или приложения ?

Фиксиран достъп

Мобилен достъп

   

  • Да
  • Не
  • Не знам
  • Да
  • Не
  • Не знам

10. Доволни ли сте от качеството на обслужване на доставчика в случаи на повреда или невъзможност за ползване на услугата достъп до фиксиран интернет?

  • Да
  • Не

11. Имате ли проблем (значително занижаване на скоростта, чести пропадания на връзката и др.) с достъпа до фиксиран интернет в дни на официални празници или в пиковите часове на деня?

  • Да
  • Не

12. Подавали ли сте жалба до доставчика си на достъп до интернет, до Комисия за регулиране на съобщенията, до Комисия за защита на потребителите или до друга институция, относно проблем с качеството или обслужването на услугата достъп до интернет?

Фиксиран достъп

Мобилен достъп

   

  • Да
  • Не
  • Да
  • Не

13. Ако сте отговорили с „Да” на въпрос № 12, моля изберете от посочените по-долу варианти за причина на жалбата Ви:

  • скоростта на download/upload е винаги много по-ниска от договорената за достъп до фиксиран интернет.
  • нестабилна връзка, чести прекъсвания, загуба на пакети и др. за достъп до фиксиран интернет.
  • некачествено обслужване от страна на доставчика Ви на достъп до интернет при проблем с достъпа до интернет, забавяне при отстраняване на повреда или некоректна сметка.
  • Липса на покритие при мобилен достъп до интернет.

14. Сменяли ли сте доставчика си на услугата достъп до интернет и защо?

  • Не, доволен съм от качеството на услугата и обслужването от страна на доставчика.
  • Не съм доволен от услугата, но не мога да премина на друг доставчик, поради липса на алтернативен в населеното място.
  • Да, сменял съм доставчика си поради лошо качество на параметрите на услугата.
  • Да, сменял съм доставчика си поради лошо качество на обслужване на услугата от страна на доставчика.
  • Да, сменял съм доставчика си поради по-изгодни ценови условия на друг доставчик, за същото качество/скорост.
  • Да, сменял съм доставчика си поради преустановяване на дейността му.

Ако имате допълнителни коментари, забележки или препоръки, моля използвайте прозореца по-долу:

КРС благодари за Вашето участие!

cialis izmir araç kaplama